1. Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje Czytaj więcej.

Regulamin & zasady serwisu

§ Zasady Ogólne

1. Na obszarze całego forum obowiązują przepisy prawne Rzeczpospolitej Polski.

2. Każdy zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem i go przestrzegać. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od pełnej odpowiedzialności za jego złamanie.

3. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.

4. Forum jest podzielone na działy, tak aby użytkownicy mogli łatwiej znaleźć interesujące ich tematy. Zawsze zamieszczaj swoje tematy w odpowiednim dziale.

5. Oprócz głównego regulaminu forum, niektóre działy posiadają także osobne regulaminy, które w bardziej szczegółowy sposób określają panujące w danym dziale zasady.

6. Staramy się aby wypowiedzi były zwięzłe oraz przejrzyste. Wystrzegaj się używania wielkich liter, błędów ortograficznych oraz stylistycznych.

 

§ Treści Zabronione

Na forum panuje oczywiście wolność słowa, jednak zabronione jest :

1. Umieszczanie treści pornograficznych, łamiących prawa autorskie, zawierające ciężkie wulgaryzmy, propagują alkohol bądź narkotyki.

2. Obrażanie innych użytkowników, bądź osób publicznych.

3. Pisanie postów pozbawionych sensu, bądź merytorycznie nie należących do danego wątku, tzw. offtopicu. Zakazane jest także używanie floodu (spamu emotkami / haslami, jak np. "pliz pliz pliz pliz")

4. Propagowanie piractwa internetowego, udostępniania nielegalnych treści bądź oprogramowania, bądź linków gdzie takie treści mogą się znajdować.

5. Zamieszczanie treści prywatnych wiadomości, e-mailów itd. bez zgody obydwóch stron.

6. Pisania aby pisać, czyli postów mających na celu tylko podbicie sobie licznika postów.

7. Umieszczania takich samych tematów w więcej niż jednym dziale.

8. Obowiązuje zakaz podszywania się pod członków załogi forum.

9. Umieszczanie linków referencyjnych, odnośników do innych serwisów, forów bądź stron internetowych, bądź adresów IP. Wyjątek - patrz sygnatury

 

§ Sygnatury i Awatary

1. Obrazek w awatarze może mieć maksymalną wielkość 100pxl na 100pxl, oraz wagę do 40kb.

2. Sygnatura użytkownika może zawierać maksymalnie 4linie, a administracji forum, oraz przedstawicieli firm 6linii.

3. Obowiązuje zakaz umieszczania jakichkolwiek obrazków w sygnaturze.

4. Sygnatura jest jedynym miejscem na forum, gdzie użytkownicy mogą zamieścić różnego rodzaju linki referencyjne.

5. Sygnatura i awatar są uważane za treści na forum, w związku z tym je także obowiązuje regulamin forum, oprócz wyjątków dodanych w tym punkcie.

 

§ Zasady korzystania z forum

1. Każdy zarejestrowany użytkownik, który wyrazi na to zgodę, zgadza się na otrzymywanie drogą e-mailową różnego rodzaju reklam, wysyłanych przez administrację forum

2. Użytkownik zamieszczając post bądź temat na forum, oświadcza że jest on jego autorstwa (chyba że podał inaczej w źródle danej informacji), i bierze za niego odpowiedzialność karną. Użytkownik pisząc post zgadza się na jego wyświetlanie wszystkim niezbanowanych użytkownikom, oraz gościom odwiedzającym stronę.

3. Użytkownik podaje swoje dane osobowe dobrowolnie, i w każdym momencie korzystania z forum, może poprosić administratora forum o usunięcie wszelkiego rodzaju informacji, które zgodnie z prawem mogą być uznane za dane osobowe

§ Moderatorzy, skargi oraz kary za nieprzestrzeganie regulaminu

1. Nad poprawnym działaniem forum i przestrzeganiem na nim regulaminu opiekę sprawują moderatorzy, super moderatorzy oraz administratorzy.

2. Użytkownik może zostać ukarany za nieprzestrzeganie regulaminu za pomocą ostrzeżenia, ograniczeń uprawnień bądź banicji - stałej, lub na czas określony.

3. Limit wartości ostrzeżeń użytkowników wynosi 4, po jego przekroczeniu następuje blokada konta użytkownika na okres 30dni.

4. Ostrzeżenie może posiadać wartość od 0 do 4, a także termin obowiązywania od 10dni do 30dni. Przedawnione ostrzeżenia nie są liczone do wartości ostrzeżeń.

5. Użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji załogi forum, poprzez kontakt z osobą która go ukarała, lub jego przełożonym (administratorem forum).